środa, 27 lutego 2013

VII ROZDZIAŁ

                      VII    ROZDZIAŁ
Gdy weszłam do pokoju osunęłam się po ścianie.
Jestem beznadziejna- szepnęłam płacząc               
Po paru minutach Kornelia uspokoiła się.
Podniosłam wzrok i westchnęłam
-Jak tu pięknie- szepnęłam z rozmazanym makijażem
Weszłam do sypialni poczym zaczęłam się rozpakowywać…

40 minut później…
Zmęczona opadłam na łóżko
-Nigdy więcej nie spakuje tylu rzeczy do walizki- sapnęłam

10 minut później…
Weszłam pod prysznic myśląc, że zdołam zmyć z siebie dotyk jego ust…. Niestety nie udało się
Wysuszyłam włosy i położyłam się na łóżku.
Jednak długo nie mogłam zasnąć. W końcu po kilkunastu minutach zasnęłam.

Ten sam dzień… południe
Wszedłem do pokoju
-Nareszcie mogę pozwolić sobie na takie luksusy- powiedział zadowolony.
Byłem w trakcie rozpakowywania walizki gdy zadzwonił dzwonek do drzwi...
-Cześć-powiedziała bardzo ładna dziewczyna
-Cześć- odpowiedział szarmancko
-Mogę wejść?- zapytała pociągająco
-Tak- odpowiedział poczym wpił się w jej usta.
Nie przerywając pocałunku zamknął drzwi.

Mieszkanie Korneli:
Łazienka:


Salon:
Sypialnia:
Jadalnia z kuchnią:

Mieszkanie Wojtka:
Łazienka:
Salon:
Sypialnia:
Jadalnia z kuchnią:

2 komentarze: